În curs de procesare...

  • Piese auto dacia logan

    /images/promo/12/Piese-auto-dacia-logan.png

    Piese auto dacia logan

 

Termeni si conditii

 

Termeni si conditii :

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea site-ului, in cele mai bune conditii, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

SC HANORA CONCEPT SRL  isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor poate fi citita oricand folosind legatura "Termeni si conditii" din meniul site-ului.

Termeni si conditii site hanora.ro :

Site-ul www.hanora.ro este proprietatea S.C. HANORA CONCEPT S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Bld Iuliu Maniu, nr. 176-180, bloc 41, sc. 2, etaj 6, ap. 66, sector 6  (Adresa SEDIUL SOCIAL), inregistrata la Registrul comertului cu J40/7780/2011, cod fiscal RO28691216, cont RO87 RZBR 0000 0600 1366 5545, deschis la Raiffeisen Bank sucursala Gorjului.

 

Preturile sunt exprimate in lei si contin TVA.

Ne rezervam dreptul sa schimbam pretul fara o notificare in prealabil.

Livrarea produselor de la sediul S.C. HANORA CONCEPT S.R.L. se face in maxim 48 de ore de la primirea comenzii ferme daca produsele se afla pe stoc si in maxim 30 de zile daca produsele nu se afla pe stoc.

In cazul in care produsele nu se afla pe stoc la producator nu ne asumam nici o responsabilitate, iar cumparatorul va fi instiintat de acest lucru.

Comanda este valabila in momentul in care cumparatorul a furnizat toate datele pentru facturare si livrare.

Transportul se face prin firma de curierat rapid si poate fi gratuit in urma anumitor promotii afisate in prealabil pe site.

Achitarea contravalorii produselor comandate se face ramburs sau prin virament bancar. Pentru comenzi ce depasesc suma de 1000 lei, se va solicita, in baza unei facturi proforme, plata unui avans de 30% din valoarea comenzii.

Termenul de livrare este stabilit de firma de curierat rapid. S.C. HANORA CONCEPT S.R.L. nu isi asuma nici o responsabilitate cu privire la eventualele intarzieri survenite din diferite motive ce tin de firma de curierat rapid.

Din momentul predarii marfii catre firma de curierat, responsabilitatea revine in intregime cumparatorului.

Stocul de produse real nu este intotdeauna corelat cu cel de pe site, urmand ca el sa fie actualizat la un anumit interval de timp.

S.C. HANORA CONCEPT S.R.L. nu poate garanta prin www.hanora.ro si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site, sunt complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului fara o notificare prealabila din partea producatorilor.

Toate produsele vor fi insotite de factura si certificate de garantie. Conditiile pentru care se acorda garantie sunt specificate in certificatul de garantie care se pot comunica la cerere telefonic inainte de intocmirea facturii.

Pierderea certificatului de garantie si a facturii de catre comparator, duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Conditii si procedura de returnare a produsului

Principii generale

Procedura de returnare

Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne informati in maxim 10 zile de la primirea comenzii, folosind datele de contact pe care le regasiti pe site-ul www.hanora.ro la rubrica „CONTACT”, fie prin email, fie telefonic. Daca ne contactati pe email, in termen de 1 zi lucratoare va vom contacta telefonic. In cazul in care nu sunteti sunat(a) de catre noi in termenul mai sus mentionat, inseamna ca din motive neimputabile noua, care tin de comunicatiile electronice si de alti factori, nu am primit mail-ul dumneavoastra. In acest din urma caz, va rugam sa ne contactati telefonic.

Procedura de returnare a produselor se face in concordanta cu urmatoarele prevederi legale: 

Ordonanta nr. 130/31.08.2000 completata prin legea nr. 51/21.01.2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: 

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." 

Pentru a returna un produs trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email comenzi@hanora.ro. Vor fi luate in considerare doar cererile scrise. 

Contravaloarea produsului returnat va fi inapoiata in termenul legal de maxim 30 de zile de la data returnarii. Contravaloarea se va returna in contul cumparatorului sau va putea fi ridicata in numerar de la sediul Hanora.ro pe baza unui act de identitate, doar de catre titularul facturii de achizitie. 

Cheltuielile ce au stat la baza expedierii produselor ce urmeaza a fi returnate (curierat, posta, etc) dar si comisioanele bancare vor fi suportate de catre cumparator si vor fi scazute din suma ce trebuie returnata. 

Produsul returnat trebuie insotit de actele sale de achizitie in original: factura si certificat de garantie. Returnarea produselor se va efectua folosind firma de curierat agreata de catre societatea noastra. Denumirea acesteia vi se va comunica prin mail in momentul solicitarii de retur produse.

Va rugam sa trimiteti produsele in aceasi stare in care le-ati primit, incluzand ambalajul si accesoriile aferente.

Ambalajul de transport nu trebuie sa fie inscriptionat. Nu notati adresa sau destinatarul pe ambalajul original. 

Nu se pot returna: 

- produsele care prezinta modificari fizice: lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alta forma de alterare a starii originale;

- produsele lichide de tip: Uleiuri, spray-uri, etc.

- produsele care nu sunt trimise in ambalajul original;

- produsele care au folia de protectie, coduri de bare, codul produsului inlaturate sau deteriorate;

- produsele care ajung la sediul nostru fara anuntarea in prealabil;

- produsele din categoria Cosmetice;

- produsele aduse pe comenzi speciale;

- produse identice desigilate in cazul achizitionarii a mai mult de 1 bucata;

- produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu mai pot fi revandute sub nici o forma;

Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple).

Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice. 

In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite cu produse functionale, cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu acordul clientului, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia. In acest caz cheltuelile de transport vor fi suportate de catre Hanora.ro 

Daca notificarea se va face dupa termenului de 48 de ore, produsele se vor supune procedurii de garantie (Hanora.ro sau centre autorizate in functie de certificatul de garantie). 

Pentru orice alte detalii suplimentare va rugam sa ne scrieti pe adresa de email: comenzi@hanora.ro

CAPITOLUL I

Dispozitii generale

Art. 1. - Prezenta ordonanta reglementeaza conditiile incheierii si executarii contractelor comerciale la distanta intre comerciantii care furnizeaza produse sau servicii si consumatori

Art. 2. - (1) In sensul prezentei ordonante, urmatorii termeni se definesc astfel:

a) contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;

b) consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale;

c) comerciant - persoana fizica sau juridica autorizata sa desfasoare activitate de comercializare a produselor sau serviciilor de piata in cadrul activitatii sale;

d) tehnica de comunicatie la distanta - orice mijloc ce poate fi utilizat pentru incheierea unui contract intre comerciant si consumator si care nu necesita prezenta fizica simultana a celor doua parti;

e) operator de comunicatie - orice persoana fizica sau juridica a carei activitate profesionala consta in a pune la dispozitie comerciantului una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

(2) Tehnicile de comunicatie la distanta sunt prevazute in anexa nr. 1 care face parte integranta din prezenta ordonanta.

Art. 3. - (1) Inainte de incheierea contractului la distanta comerciantul trebuie sa informeze consumatorul in timp util, corect si complet asupra urmatoarelor elemente:

a) identitatea comerciantului si, in cazul contractelor care prevad plata anticipata, adresa si modalitatile de contactare a acestuia, telefon/fax, e-mail si codul unic de inregistrare;

b) caracteristicile esentiale ale produsului sau serviciului;

c) pretul de vanzare cu amanuntul al produsului sau tariful serviciului si taxele aplicabile;

d) cheltuielile de livrare, daca este cazul;

e) modalitatile de plata, de livrare sau de prestare;

f) dreptul de denuntare unilaterala a contractului, cu exceptia cazurilor prevazute in prezenta ordonanta;

g) costul utilizarii tehnicii de comunicatie la distanta, in cazul in care acesta este calculat altfel decat conform tarifului de baza;

h) perioada de valabilitate a ofertei sau a pretului;

i) durata minima a contractului, in cazul contractelor care prevad furnizarea curenta sau periodica a unui produs sau serviciu;

j) termenul limita de executare a obligatiilor rezultand din contract

(2) Informatiile prevazute la alin. (1), al caror scop comercial trebuie sa rezulte fara echivoc, vor fi comunicate in mod clar, usor de inteles de catre consumator, prin orice mijloc adaptat tehnicii de comunicatie la distanta utilizate, tinandu-se seama de principiile de buna practica comerciala in tranzactii si de principiile care guverneaza protectia minorilor si a altor persoane lipsite de capacitate de exercitiu, precum si de principiile referitoare la bunele moravuri.

(3) In cazul comunicarilor telefonice, la inceputul oricarei conversatii cu consumatorul comerciantul are obligatia de a-si declina identitatea, precum si de a indica in mod explicit scopul comercial al apelului.

Art. 4. - (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:

a) confirmarea informatiilor mentionate la art. 3 alin. (1), daca acestea nu au fost transmise, in conditiile prevazute la alin. (1), inainte de incheierea contractului;

b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

c) sediul, numarul de telefon/fax, precum si adresa de e-mail ale comerciantului, la care consumatorul poate sa-si prezinte reclamatiile;

d) informatiile privind service-ul postvanzare si garantiile oferite;

e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.

(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.

Art. 5. - - Daca partile nu au convenit altfel, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul primirii mesajului de confirmare de catre consumator, referitor la comanda sa.

Art. 6. - Dispozitiile prezentei ordonante nu se aplica:

a) contractelor privind serviciile financiare prezentate in anexa nr. 2 care face parte integranta din prezenta ordonanta;

b) contractelor incheiate prin intermediul distribuitoarelor automate sau in localurile comerciale automatizate;

c) contractelor incheiate cu operatorii de telecomunicatii in scopul utilizarii telefoanelor publice;

d) contractelor incheiate pentru construirea si vanzarea de bunuri imobiliare sau care se refera la alte drepturi privind bunuri imobiliare, cu exceptia contractelor de inchiriere;

e) contractelor incheiate in cadrul vanzarilor la licitatie;

f) in cazul comertului electronic.

CAPITOLUL II

Dreptul de denuntare unilaterala a contractului

Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;

b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.

(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;

b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.

(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.

Art. 8. - In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Art. 9. - In cazul in care, pentru produsul sau serviciul ce face obiectul contractului la distanta, comerciantul crediteaza consumatorul, direct sau in baza unui acord incheiat de comerciant cu un tert, o data cu denuntarea unilaterala a contractului la distanta inceteaza de drept si contractul de acordare a creditului, fara penalitati pentru consumator.

Art. 10. - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile

au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1);

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;

e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;

f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.

CAPITOLUL III

Executarea contractului la distanta

Art. 11. - (1) Comerciantul trebuie sa isi indeplineasca obligatiile contractuale in termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

(2) Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in termen de maximum 30 de zile.

(3) Comerciantul poate livra consumatorului un produs sau serviciu de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate numai daca acest lucru a fost prevazut inainte de incheierea contractului si/sau in contract, astfel incat consumatorul sa fie informat in mod clar despre aceasta posibilitate. In caz contrar furnizarea unor produse sau servicii similare celor solicitate va fi asimilata cu livrarea fara comanda, astfel cum se prevede la art. 14. Cheltuielile de returnare a produselor, in situatia exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului, sunt in acest caz in sarcina comerciantului, element asupra caruia consumatorul trebuie sa fie informat."

Art. 12. - Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11 alin. (1) nu se aplica contractelor privind:

a) vanzarea de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate cu regularitate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului;

b) furnizarea de servicii de cazare, de transport, de furnizare de preparate culinare, de agrement, atunci cand comerciantul se angajeaza prin contractul incheiat sa efectueze aceste prestatii la o data precisa sau intr-o perioada specificata; in mod exceptional, in cazul activitatilor de agrement organizate in aer liber, comerciantul isi poate rezerva dreptul de a nu respecta prevederile art. 11 alin. (2), in circumstante specifice.

Art. 13. - Art. 13. - In cazul in care cartea de credit a unui consumator se dovedeste ca a fost utilizata in mod fraudulos pentru achitarea pretului unui contract la distanta, sumele varsate ca plata vor fi recreditate sau restituite consumatorului potrivit reglementarilor specifice acestor sisteme de plata.

Art. 14. - Este interzisa livrarea de produse sau prestarea de servicii fara o comanda prealabila din partea consumatorului, daca aceasta livrare implica solicitarea efectuarii unei plati. In cazul livrarilor pentru care nu exista o comanda prealabila, consumatorul este exonerat de orice contraprestatie, lipsa raspunsului neavand valoare de consimtamant.

CAPITOLUL IV

Limitari privind utilizarea anumitor tehnici de comunicatie la distanta

Art. 15. - Urmatoarele tehnici de comunicatie la distanta necesita acordul prealabil al consumatorului:

a) sistem automatizat de apel fara interventie umana (automat de apel);

b) telecopiator (fax)

c) adresa de posta electronica (e-mail)

Art. 16. - Utilizarea altor tehnici de comunicatie individuala la distanta in afara celor prevazute la art. 15 nu este permisa daca exista un refuz manifestat de consumator.

CAPITOLUL V

Sanctiuni

Art. 17. - Constituie contraventie, daca nu a fost savarsita in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa constituie infractiune, incalcarea prevederilor art. 8 si 11, referitoare la nerespectarea termenelor de rambursare, precum si ale art. 14 si se sanctioneaza cu amenda de la

10.000.000 lei la 40.000.000 lei.

Art. 17^1 - Constituie contraventie incalcarea prevederilor art. 16 si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000.000 lei la 10.000.000 lei.

Art. 18. - Sanctiunile prevazute la art. 17 si 17^1 vor fi aplicate si persoanelor juridice.

Art. 19. - Limitele minime si maxime ale amenzilor prevazute la art. 17 si 17^1 vor fi actualizate prin hotarare a Guvernului, in functie de indicele de inflatie.

Art. 20. - Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor prevazute la art. 17 si 17^1 se fac la sesizarea consumatorilor sau din oficiu de catre reprezentantii imputerniciti ai Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

Art. 21. - Contraventiilor prevazute la art. 17 si 17^1 le sunt aplicabile prevederile Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare, cu exceptia art. 28 si 29.

Art. 22. - Prevederile privind comercializarea produselor si a serviciilor in conditiile prezentei ordonante se completeaza cu dispozitiile legale privind protectia consumatorilor, in masura in care nu contravin reglementarilor din prezenta ordonanta.

Art. 23. - In caz de litigiu sarcina dovedirii obligatiilor prevazute la art. 4, a respectarii termenelor si a existentei acordului consumatorului, prevazute la art. 5, art. 11 alin. (1) si art. 15, revine comerciantului. Instanta competenta este cea de la domiciliul consumatorului.

Art. 23^1. - Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta ordonanta si vor fi actualizate prin hotarare a Guvernului

Art. 24. - Prezenta ordonanta intra in vigoare la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si se pune in aplicare la 30 de zile de la data publicarii ei.

 

ANEXA 1

Lista cuprinzand tehnicile de comunicatie la distanta

a) imprimat neadresat;

b) imprimat adresat;

c) scrisoare tipizata;

d) publicitate tiparita cu bon de comanda;

e) catalog;

f) telefon cu interventie umana;

g) telefon fara interventie umana (automat de apel, audiotext);

h) radio;

i) videofon (telefon cu imagine);

j) videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatura sau ecran tactil);

k) posta electronica (e-mail);

l) telecopiator (fax);

m) televiziune (teleshopping).

 

ANEXA 2

Serviciile financiare exceptate de la aplicarea prevederilor ordonantei

a) Serviciile de investitii, precum si cele cuprinse in activitati privind recunoasterea reciproca, asa cum sunt prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.28/2002 privind valorile mobiliare, serviciile de investitii financiare si pietele reglementate, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 525/2002, cu modificarile ulterioare

b) Operatiuni de asigurare si reasigurare, asa cum sunt prevazute de Legea nr. 32/2000 privind societatile de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu modificarile ulterioare, si de Normele nr. 3/2001 privind clasele de asigurari care pot fi practicate de societatile de asigurare, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3/2001

c) Servicii bancare

d) Operatiuni futures si options.

 

Termeni de confidentialitate

SC HANORA CONCEPT SRL respecta confidentialitatea datelor introduse de Dumneavoastra pe site-ul nostru. Astfel, nu vom transmite datele Dvs. personale catre terti sub nici o forma.

Site-ul nostru nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa dumneavoastra de E-Mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site fara acordul dumneavoastra explicit.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice SC HANORA CONCEPT SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

 

Scopul colectarii datelor este:

 - procesarea comenzilor;

 - solutionarea cererilor, intrebarilor si/sau a reclamatiilor facute catre noi;

 - realizarea studiilor de piata si de produs si marketingul produselor din site-ul nostru si ale distribuitorilor.

Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare emiterii facturilor fiscale. Refuzul dvs. determina imposibilitatea emiterii facturii fiscale.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre SC HANORA CONCEPT SRL si nu sunt comunicate tertilor. Va rugam sa precizati daca doriti sa primiti informatii despre serviciile, evenimentele etc. oferite de catre SC HANORA CONCEPT SRL.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la SC HANORA CONCEPT SRL. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

 Operator de date personale inregistrat la ANSPDCP cu nr. 0028296

Datele dumneavoastra personale nu vor fi folosite decat in scopul prelucrarii comenzii si emiterii facturii si nu vor fi cedate niciodata, sub nici un motiv,  niciunei terte parti in scopuri publicitare, fara acordul dumneavoastra specific, in scris.

INFORMATII PRIVIND DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;

- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;

- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie;

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea alaturata.

Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

 

Pentru eventualele erori in folosire aparute din cauza unor modificari, setari, upgrade-uri etc. ne cerem scuze anticipat.

Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.hanora.ro  si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre compania SC HANORA CONCEPT SRL  si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti. Fiind de acord cu aceste Termene si Conditii clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

Tag-uri

Niciunul