În curs de procesare...

  • Piese auto dacia logan

    /images/promo/12/Piese-auto-dacia-logan.png

    Piese auto dacia logan

 

Taxe si transport

 

     www.hanora.ro, a luat nastere din dorinta de a veni in intampinarea satisfacerii necesitatilor tuturor persoanelor care considera, ca si noi, ca timpul este pretios.

    Acoperind o gama variata de produse, www.hanora.ro, ofera posibilitatea clientilor de a face cumparaturi online rapid si sigur, fara a pierde timpul in magazinele de profil.

   Este foarte simplu: alegeti produsele, modalitatea de transport/ plata si in cel mai scurt timp comanda va ajunge la dumneavoastra.

       Cauti ceva si nu gasesti? Suna la: 0726.16.16.86.

      

Transport

 

Produsele comandate se livreaza oriunde în Romania, coletul ajungand la destinatie in 24 - 48 de ore, in functie de locatie si serviciul de curierat ales in momentul comenzii. Livrarea se refera strict la zilele lucratoare.

Trimiterea comenzii va fi confirmata prin e-mail, in care veti primi un numar de AWB pentru a putea urmari procesul de livrare. Este posibil din terte motive ca AWB-ul coletului sa nu ajunga imediat la dumneavoastra dar puteti contacta unul din reprezentantii nostri pentru a cere aceasta informatie.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

In cazul stornarii comenzilor sau retur pentru garantie, costul de transport nu se storneaza.

Modalitati de plata

Plata in numerar (ramburs)

Comenzile pana in 1000 de lei pot fi achitate prin ramburs, plata facandu-se in momentul in care marfa va este livrata de catre curier. Comenzile mai mari de 1000 lei necesita un avans de 30 % din valoarea totala a comenzii.

Nu se percep taxe suplimentare pentru ramburs.

Plata prin banca/ordin de plata

Modalitatea aceasta de plata este disponibila atat pentru persoanele juridice cat si persoane fizice. Datele necesare operatiunii sunt:

  • Beneficiar: SC HANORA CONCEPT SRL
  • Cod unic inregistrare: 28691216
  • Nr. Reg. Comertului: J40/7780/2011
  • Adresa beneficiar: Bulevardul Iuliu Maniu, nr 176-180, blc 41, Scara 2, Etaj 6, Apartament 66, camera 1.
  • Cont IBAN: RO87 RZBR 0000 0600 1366 5545
  • Banca: Raiffeisen Agentia Gorjului.

La adresa de mai sus, nu se fac livrari si nu se primeste corespondenta.


Plata prin card

Momentan indisponibil!

Plata online cu card bancar

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru plata online cu card bancar.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Hanora Concept SRL foloseste EuPlatesc.ro.
EuPlatesc.ro este un serviciu oferit de catre EuroPayment Services. EuroPayment Services S.R.L. are o experienta din 2004 ca integrator de solutii de e-commerce si procesator de tranzactii online cu carduri bancare.
EuPlatesc.ro va ofera un singur punct de procesare on-line a cardurilor, indiferent de banca emitenta, folosind cea mai sigura tehnologie de autentificare - 3DSecure.

EuPlatesc.ro dispune un sistem de gestiune a platilor electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard.
Sistemul proprietar de tranzactionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizeaza solutii antifrauda avansata care, împreuna cu sistemul "Verified by Visa" de la VISA si "MasterCard SecureCode" de la MasterCard, duc la diminuare riscurilor asociate tentativelor de frauda electronica.
EuPlatesc.ro va ofera o solutie de tranzactionare rapida, solida si sigura prin certificate de securitate SSL (Secure Socket Layer).


Taxe de transport

Taxele de transport se calculeaza in functie de operatorul de transport ales la finalizarea comenzii si de modalitatea trimiterii ( curier sau posta )

 

Tarife transport

Livrare prin curierat rapid:

-          Pentru coletele a caror valoare este mai mica de 1000 lei, si cu o greutate de pana in 1 kg, tariful este de 18 lei

-          Pentru coletele a caror valoare este mai mica de 1000 lei, cu o greutate peste 1 kg, tariful va fi 18 lei + 1 leu/ fiecare kg in plus (ex. Pentru un colet de 10 kg, tariful este 24 lei)

Livrare prin Posta Romana:

-          Pentru coletele cu greutatea pana in 1 kg tariful este de 13 lei

-          Pentru coletele ale caror greutate depaseste 1 kg se va percepe tariful de 13 lei + 1 leu pentru fiecare kg in plus (ex. Pentru un colet de 10 kg, tariful este 21 lei)


Procedura de returnare

Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne informati in maxim 10 zile de la primirea comenzii, folosind datele de contact pe care le regasiti pe site-ul www.hanora.ro la rubrica „CONTACT”, fie prin email, fie telefonic. Daca ne contactati pe email, in termen de 1 zi lucratoare va vom contacta telefonic. In cazul in care nu sunteti sunat(a) de catre noi in termenul mai sus mentionat, inseamna ca din motive neimputabile noua, care tin de comunicatiile electronice si de alti factori, nu am primit mail-ul dumneavoastra. In acest din urma caz, va rugam sa ne contactati telefonic.

Procedura de returnare a produselor se face in concordanta cu urmatoarele prevederi legale: 

Ordonanta nr. 130/31.08.2000 completata prin legea nr. 51/21.01.2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: 

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." 

Pentru a returna un produs trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email contact@hanora.ro. Vor fi luate in considerare doar cererile scrise. 

Contravaloarea produsului returnat va fi inapoiata in termenul legal de maxim 30 de zile de la data returnarii. Contravaloarea se va returna in contul cumparatorului sau va putea fi ridicata in numerar de la sediul Hanora.ro pe baza unui act de identitate, doar de catre titularul facturii de achizitie. 

Cheltuielile de returnare (curierat, etc) si comisioanele bancare vor fi suportate de catre cumparator si vor fi scazute din suma ce trebuie returnata. 

Produsul returnat trebuie insotit de actele sale de achizitie in original: factura si certificat de garantie. 

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente. Ambalajul de transport trebuie sa nu fie deteriorat sau inscriptionat. Nu notati adresa sau destinatarul pe ambalajul original. 

Nu se pot returna: 

- produsele care prezinta modificari fizice: lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alta forma de alterare a starii originale 

- produsele care nu sunt in ambalajul original

- produsele care au folia de protectie, coduri de bare, codul produsului inlaturate sau deteriorate

- produsele care ajung la sediul nostru fara anuntarea in prealabil (societatea noastra nu primeste in mod obisnuit colete de la persoane fizice)

- produsele din categoria Cosmetice

- produsele aduse pe comenzi speciale

- produse identice desigilate in cazul achizitionarii a mai mult de 2 bucati

- produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma

Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple).

Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice. 

In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite cu produse functionale, cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu acordul clientului, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia. In acest caz cheltuelile de transport vor fi suportate de catre Hanora.ro 

Daca notificarea se va face dupa termenului de 48 de ore, produsele se vor supune procedurii de garantie (Hanora.ro sau centre autorizate in functie de certificatul de garantie). 

Pentru orice alte detalii suplimentare va rugam sa ne scrieti pe adresa de email: contact@hanora.ro

 

 

Tag-uri

Niciunul